Slutar tidigt

Skoldagen snart slut, sörjer vi? Inte en chans! På Ingers sista lektion pratade hon med alla förutom mig typ om APU platsen,har som sagt fortfarande ingenstans att spendera mina fyra veckor.SEGT! Och sen 'redovisade' vi uppgiften vi hade jobbat med innan under dagen,det gick bra! :)
Där slutade vi redan tjugo över ett och det innebar att vi kunde börja tidigare på teckenspråket eftersom det bara är BF som har lektion. Nu sitter vi i datasalen där uppe i A och skriver på våra 'arbeten'. Jag och Daniie chillar mest för vi har typ 2-3 frågor kvar :) Rätt chill va, ska vara inne om fem veckor eller vad det nu va hon sa..
   Lektionen slutar redan klockan 3, alltså om 20 minuter.Då ska vi gå till stationen,vänta på min buss och åka hemåt.Det blir antagligen en promenad hemåt och sen om vi inte ska äta direkt ska jag baka... MUFFINS! Mums ♥
   Under kvällen ska jag inte göra mycket mer än att kanske få undan några läxor, har rätt mycket under APUn antagligen.Jävla mög! :) Men har ju ingen plats ännu så de kanske löser sig.Håller tummarna för att Rågenskolan säger ja,för annars skiter sig allt och då menar jag ALLT! :o

Aja, ska skriva lite mer och sen uppdaterar jag när jag kommit hem era mongos.
Puss på er ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0