sköldpadde dag!

å med rubriken menar jag att jag har varit seg från de dagen började å tills nu :)
jag vaknade halv 2 å gick upp från sängen halv 3,fick lite dåligt samvete eftersom skolan börjar snart å mina dagar än vända så in i helvete! men det är chill i hope. när jag kommit ur sängen blev det en lång dusch så man vaknade litegrann,sen gjorde man ve sig å hällde foundation på mitt nya linne, smart va?(a) det blev snabbt att tvätta de med tvål å varmt vatten å jag fixar ju allt så foundationen är borta å mitt nya linne är räddat!
när klockan blev halv fyra kom min morbror och jürgen hit,de skulle hämta sapmi och mig å mamma för vi allihopa skulle till mormor och morfar för att äta middag.det blev en väldans mycket snack om allt och ingenting ikväll.
under kvällens gång gick jag ut en promenad för behövde luft,lite för instängdt där uppe.där är inte en enda avskiljd plats förutom toaletten då.
nu är jag hemma,eller har varit de ett bra tag!sitter och pratar med danie på msn och jag hoppas vi orkar vara uppe på datorn hela natten,för har inget bättre för mig! :$
imorgon vet jag inte vad jag ska göra,får ringa till min kära pojkvän å se om han vill och har lust att träffa mig i några timmar♥.
uppdaterar senare när jag inte har ett liv längre!
hahaha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0