skallebank i have.

Sen jag la ifrån mig datorn i eftermiddags så har jag sovit. Vaknade vid halv åtta, då steg jag upp från soffan och gick ner & hämtade mat i frysen. En stycke kött och några kulpotatisar. Mamma och pappa käkade pizza men ville inte ha det så lagade min egen mat som blev supergod. Sen dess har jag bara diskat och kollat runder på fb litegrann.
Sitter i soffan och tittar på Wallander, Hämnden! Jag har sett den innan och tycker den är bra så därför tycker jag att man kan se den igen :) Det går bla två andra filmer på trean och femman, bytar kanske om ett tag. Rätt svårt att välja en film utav tre eller?

Här kommer en bild på min super goda mat.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0