Rögle biljetterna är beställda!

Jajamensan. Fem hundra kronor gick till två biljetter till Rögle & Växjö matchen imorgon, klockan sju i Ängelholm. Idag har jag gjort en jävla massa, har bakat och diskat typ tjugo gånger känns det som. Det har blivit fjorton helt underbart goda kladdkakemuffins och en jättegod sockerkaka enligt mamma :) Jag är jävligt nöjd, det var meningen jag skulle baka fortfarande men kom inte på några nya saker och orkade inte diska mer.
Nu kollar vi på landskampen mellan Sverige och Norge men ska hämta lite dricka, chips och en muffins och en bit sockerkaka. MUMS!
Bloggar senare om inte min dator dör & om den nu gör det, så godnatt :)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0