pippi å pelle dag idag! :D

idag har ja nte gjort ett dugg som ja skulle ha gjort.dt blev minsann inte ett dugg skrivet på mina arbeten och de suger lite åsnesnopp därja!men däremot fick ja en hel del snackat med daniie,för vi ska ses imorgon!♥.
under dagen idag har jag iallafall legat i soffan å tittat på en massa filmer på tvn, bland annat pelle svanslös och den stora skattjakten å pippi långstrump på de sju haven!jag tkr dom är lite smått gulliga,för när man var liten trodde man allt kunde hända men nu ser man att allt är så jävla fejk'♥
iallafall så har jag pratat en hel del med min älskling och har bestämt oss för att glömma & gå vidare,skönt!jag är ingenting utan honom,han e min lilla ögonsten♥
efter maten idag,som ja knappt åt någonting av efter omständigheterna så gick ja till oj för att handla hårfärg så har färgat håret nu,de skulle bli brunt men ångrade mig i sista minuten å bytade färgen till en ljusblond!mycket finare på mig,är nog mer den blonda tjejen i mig själv :$
ikväll har jag inte gjort så mycket,nannat i soffan litegrann å sen loggade jag in på msn för att prata med min tvilling å nu pratar jag med daniie bunny! lite trötta är vi allt eller ? :)
men bloggar snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0