öppet hus...

idag ringde klockan halv åtta, då blev det att sminka sig och ta på sig en enkel outfit. jeans och tjocktröja bara(:
jag tog tåget tillsammans med oskar, när vi kom till klippan blev allt skit! så dålig stil egentligen men det är över nu,löst allt. på det öppna huset gick jag runt med sara och frida å tog det lite lugnt. klockan elva bad inger mig att sätta mig där vi skulle vara så jag gjorde det, blev en hel del snack med johanjohan. han trodde han var smart, men icke! när han gick hem kom anna och hennes syster men även lilla haidar. det blev en hel del snack med dom också och sen gick vi till stationen å tog tåget. jag åt mitt håll och sara åt sitt! :) tack för idag ♥
när jag kom hem gick jag upp på mitt rum och somnade till, älsklingen ringde mig och jag sa att jag inte kom ikväll för orkade inte bråka mer med mina föräldrar angående det. efter samtalet somnade jag om igen och sen vaknade jag vid fyra - kvart över kanske.
nu ska jag lägga mig i sängen igen, har huvudvärk.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0