nyårsafton (v)

jajamensan,nyårsaftonsfirandet blev hos emil,anton,therese å per.mycket trevligt med god mat å gott att dricka.
till förrätt blev det räkmacka, till huvudrätt blev de någon gryta med kött å ris till de, till efterrätt blev de tårta som jag bakat med hjälp av syster yster.allting var supergott!
under kvällen har vi kollat på grevinnan å betjänten,lika kul varje år, vi har även bråkat lite med deras granne, smällt raketer som aldrig förr å kollat på ishockey matchen mellan sverige & canada OCH SVERIGE VANN!!
med detta vill jag säga att min nyårsafton har varit precis så bra jag hade hoppats om inte lite bättre,saknade min pojke bara men hade emil å anton att mysa med'♥

nu är vi iallfall hemma å jag ska börja de nya året med att spela cs ett tag.. så vi hörs sen! köössss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0