Nu blir de bingen!

Kollat klart på Wallander filmen nu och ska in & ta bort smink, borsta tänderna och kolla på ett avsnitt med 2 and 1/2 men och när de är slut blir de upp i sängen och sova. Först startar jag såklart en film så man kan sova, kan inte sova utan något ljud? Märkligt, Andreas har smittat mig med det för det kan inte han heller :*
Imorgon ringer klockan halv 7 för då kan jag dra mig till iallafall kvart i. Sen blir det frukost för på Rågenskolan finns det minsann ingen kiosk med goda baguetter! Och innan man drar iväg ska man hinna med duschen, sminket och påklädningen, men som sagt.. Det är inte så långt? :)
Haha, nu ska jag inte dra ut på detta och babbla om en massa onödigt. Vi hörs imorgon efter min praktik, eftersom jag fick reda på vart jag skulle vara i fredags så har jag absolut ingen aning om när jag slutar och var jag ska vara under dagarna men de märker jag säkerligen.
Svarar jag segt på smsen vet ni nu varför och det är för att barnen är i närheten :*
Men godnatt och sovgott på er.
Pusspuss ♥
bjuder på en go bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0