mina vänner ♥

jag har några riktigt bra och nära vänner till mig & jag tänkte berätta lite om dom! jag har sagt att jag har haft de allra bästa vännerna innan men de jag pratade om då har stuckit & lämnat mig, så fuck dom! dessa är några av de äkta ♥


daniella "daniie", "freddy", "pommfritt" skogh: min allra bästa vän.vi fick riktigt bra kontakt redan från första dagen vi sågs,jag tänkte att du skulle bli den bästa vännen när jag såg dig och så sant,så sant! du och jag har aldrig bråkat på riktigt och om det har hänt så har det löst sig med några skämt eller något liknande(: en stund med dig förlänger livet för tillsammans med dig skrattar man alltid! jag älskar dig och du är verkligen en av de som är närmast mitt hjärta.


pernilla "nilla" petersson: en underbar människa rakt igenom.vi träffades första gången på en röglematch fast då pratade vi inte utan vi började prata när du la till mig på fb å de är inget jag någonsin kommer ångra.med dig kan jag skratta,gråta och prata om allt!du är en av de som alltid finns för mig,vilken tid som helst på dygnet.dig vill jag aldrig mista.i love you!


emma "pilling", "puff" persson: min sötaste tvilling.från första början lärde vi känna varandra igenom ida,från den dagen har du och jag haft riktigt bra kontakt förutom vårt uppehåll i ett drygt halvår.den tiden var fruktansvärd,det gick inte en vecka utan att jag antingen tänkte på dig eller tittade tillbaka på våra bilder.du är den jag kan prata med allt mellan himmel å jord om.vi är precis likadana i sättet även om vi kan tycka annorlunda.vi är ett par riktiga knäppisar men trots det är jag så jäävla glad att jag och du hittade tillbaka till varandra för nu vet jag att jag behöver dig i mitt liv.jag älskar dig och vill aldrig skiljas med dig igen.
btw vi har snart två år tillsammans,min lilla tvilling och jag!♥
oförglömliga minnen,minns dagarna som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0