min tjugonionde januari ♥

Idag ska jag göra en massa, blir rätt stressigt men det fixar sig nog :) Hinner jag inte med allt får jag väl ta det en annan dag, man dör liksom inte om man missar en sak eller gör man?
Det jag ska göra är iallafall:
  • Vakna runt 9-10 tiden förhoppningsvis, annars blir de stressigt :)
  • Gå till oj och handla schampo, balsam, rakgel mm.
  • Duscha
  • Ta på mig & Göra ve mig
  • Gå till min kusin för hon ska fixa mitt hår.
  • Vara hos älskling runt 4 ♥
  • Tåg till stan
  • Käk på restaurang
  • Bio - Little fockers
  • Tåg hem till honom
  • Nanna med mitt hjärta.
Ja, det var nog det hela. Rätt mycket på en dag bara :) Men som sagt, det fixar jag. Huvudsaken är att jag hinner med det viktigaste och att jag inte mår dåligt av att stressa.
Det blir ingen mer uppdatering förrän söndag kväll för kommer förhoppningsvis vara med Andreas hela söndag,kan inte mer än bara hoppas eller? ♥. Vi hörs när vi hörs helt enkelt.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0