min helg ♥♥

idag blev det som sagt fredagsmys med familjen som planerat :) det är rätt skönt det också!

imorgon blir det lite mer att göra. ska starta dagen med att städa, rensa och göra ve hela mitt rum sen blir det en väl förtjänad dusch och rakade ben också! :) sen när allt är klart ska jag skicka iväg ett mess till min pojke och göra ve mig snabbt som attan & gå och möta honom antagligen. hela dagen, kvällen och natten ska jag spendera med honom och gud vad jag är glad över det dåva! han är det bästa som finns fast vi är bäst tillsammans!'♥.

på söndag ska jag bara chilla och ta det lugnt med min pojke om inte han ska hem tidigt, men de hoppas vi inte. men om det blir så kanske det blir något teckenspråks arbete skrivit? :) vi kan ju hålla tummarna på att han stannar länge så slipper jag de möget.
haha, nu hörs vi inte mer ikväll vad jag vet! jag skriver ett inlägg när jag vaknat imorgon & då blir det nog också några bilder så ni vet vad jag har att göra under dagen på mitt rum, fyfan säger jag bara! hur mycket skit kan man få plats med egentligen?
- enligt mig är det rätt mycket eftersom A L L T ligger och skräpar på golvet, haha! typiskt tess :) jadåååe!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0