Min första APU dag

Idag gick jag upp vid sju, blev duschen, sminkning och en snabb frukost. Promenerade mot rågenskolan, hittade helt rätt och träffade min handledare, helt fantastisk tjej! Kommer trivas riktigt bra med henne och med klassen, alla är så fantastiska. Hela dagen har bestått av skratt med klassen, rättning, lektioner och en massa tjafs om vem jag ska vara med? Bara för att man är coolast i plugget numera eller vadå? :) Klassen slutar vid ett tiden och då blev det att vara på fritids där det blev snack med en massa folk och sen mellanmål & sen slutade jag.
Var hemma runt kvart över tre och det blev till att vila en halvtimme innan mamma väckte mig och vi körde vidare till väla centrum. Där blev det inhandlat fyra pocket böcker, superbra! Och två tröjor + en halsduk, mycket vackert! På väla blev det även a big fight mellan mig och fyra grabbar som trodde dom var supercoola. Dom satt med stolarna upp mot vårt bord så jag kom inte förbi så jag putade in stolen till dom för de verkade helt handikappade tydligen. När jag kom tillbaka med min mat hade hans kompis putat bak stolen för att provocera mig och ja, han lyckades! Jag fick total damp och putade in hans stol så han flög på bordet och han frågade vad mitt problem var och jag sa att han var helt dum i huvudet. Efter de hade gått så skakade jag av ilska, fyfan så sur jag blev. Hatar sånt! Det blev inte att stanna kvar på väla länge efter det, men vi hade tävling hem och jag & mamma vann :) Superbra vi är.

När jag kom hem satte jag mig i soffan och fixade med min nya kalender & läste i en av mina nya böcker men nu ska jag läsa vidare, ville bara blogga och säga att jag lever. Imorgon börjar jag också klockan åtta och slutar klockan tre, det blir att baka direkt när man kommit hem och sen blir det att vara barnvakt :) Härligt att få umgås med mina underbara små pojkar igen. Saknar dom små liven♥
Men nu ska jag stänga ner, så godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0