Liten liten fisk som cyklar runt på en liten cykel

Torsdag idag och jag är i skolan. När jag reste mig från sängen så ville jag inte men ville ändå inte stanna hemma så blev duschen, sminka sig och sen gå till bussen. På bussen satt man och pratade rätt mycket med Oskar, men när vi väl kom till Klippan var han tvungen att gå eftersom han hade försovit sig ändå :) Men det är helt okej. När Daniies tåg kom gick vi till skolan, jag köpte en köttbullsbaguette och bad Jonna köpa en cola och en klubba till mig för orkade inte gå ner igen :) Tackar tackar.
Första lektionen är såklart Inger, vi har suttit med samma uppgift nu i snart två timmar? Att skriva om ett tema och mitt & Daniies blev lekplats och det blev en hel del diskussioner om de hela men stångarna är ju av järn! :D
Nu har vi lunch rast i tio minuter till och sen börjar sista lektionen med Inger, vi är ju inte klara med uppgiften så de lär väl bli att fortsätta med den. & sen bara så ni vet... har jag fortfarande inte fått min APU plats...
Om vi slutar halv två från Ingers lektion böjar vi teckenspråket då och slutar alltså tidigare, redan 3 om jag inte räknar fel eller? :) Vi hoppas på det bästa, för då är jag hemma 4, tror jag!

Hörs när jag kommit hem.
Puss på stortån ♥


bild från imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0