Långa Nätter

I min värld tar alla nätterna slut så otroligt fort för direkt när jag somnat ska jag upp igen! ♥

Inatt somnade jag vid två tiden, för många tankar flyger runt i huvudet angående skolan och lite så. Idag ringde klockan kvart i sju men jag gick inte upp förrän åtta eftersom jag låg i sängen och smsade med mitt hjärta. Halv nio gick jag mot stationen, pratade i telefon med Daniie - ovanligt? :) Vi pratade ända tills vi såg varandra i Klippan och då sa hon 'jag vill ha en köttbullsmacka hejdå' och sen la hon på. Fyfan vad jag garva! Haha.
   Första lektionen är avklarad och det var psykosocialt arbete, där vi läste och diskuterade precis som alla andra gånger vi har lektionen. Vi gör ju inget mer typ? Förresten så vet vi fortfarande inte ifall vi ska få ny lärare men jag orkar inte byta igen men det bryr väl inte skolan sig om :)
Nu är det lunch men jag är inte hungrig, åt en baguette med Daniie innan. Vi sitter i studierummet eller ja hon ligger i soffan och jag sitter här med Sara bredvid mig :) Lite skoj! Efter rasten blir det svenska, kul! För där gör vi också såå mycket vettigt. Eh nej? Vi sitter och kollar rakt ut i intet för alla saker är klara och inlämnade för min del så nu väntar jag på början av svenska b kursen. Ska bli kul! 
När svenska lektionen är över är det dags för samhälle, gud vad jag älskar det! Iallafall innan lektionen börjar ska jag skriva ut läxan vi hade till idag för den gjorde jag i lördags natt tror jag det var :) Lite kul att jag gör de flesta arbeten på nätterna, iallafall på helgerna :)
Efter samhällen har vi bara en dubbel lektion kvar, usch och fy. Det är dags för praktiskt psykologi, vi har inte haft det på sjukt länge och det har varit så skönt att gå hem vid två men nu är det fyra som gäller.
Vad jag vet nu så blir det såhär men ändringen kan komma :)

Senare ska min pojke höra av sig för han ska nämligen till Klippan idag så jag ska åka med honom till Åstorp för att sedan spendera resten av dagen och kvällen med honom. Ska bli så mysigt! Har saknat honom något enormt, inte träffats sen i fredags. 

Nu ska jag spela bubble trouble, hörs senare ikväll annars imorgon.
Pusspuss ♥


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0