Johan falk, film 2

Nu sitter jag fastklistrad i min stol på mitt rum & tittar på Johan falk film, vapenbröder, film nr 2 :) Den är verkligen superbra än så länge, precis som ettan...
Men tillbaka till skolan då, suck! På sista lektionen gjorde vi absolut ingenting, satt i biblioteket och läste en massa barnböcker, jag 'redovisade' två stycken och det gick bra :) Vi som var färdiga fick sluta lite tidigare så jag och Daniie hann med tåget, toppen! På tåget ringde mitt hjärta till mig och sa att han tyvärr inte hade tid att träffas idag så som det ser ut nu ska vi ses först på onsdag. Då ska vi snacka om helgen, jag längtar så mycket! Sen dess har jag ju bara tittat på film :)
Nu är det dags för käk, pausar filmen och springer ner.. Det blir tacosgratäng, supergott!
Vi hörs senare. Puss ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0