jag saknar mitt hjärtegryn.


nu är maten uppäten, disken diskad utav pappa - inte utav mig men dock diskad!
har även kollat färdigt filmen så nu är nästa på gång och den är minst lika bra som förra och den innan det! :)
jag har blivit förälskad i johan falks filmer, de är så bra! SJUKT.
jag har skrivit en mening på facebook om misshandlade tjejer & det handlar inte om mig,utan om en tjej som blev sparkad i filmen.jag tycker sånt är hemskt och det borde inte få förekomma!
under denna filmen har jag bara suttit och skrivit på mitt teckenspråksarbete,är så trött på det! kan det inte bara bli färdigt? har skrivit hur mycket som helst känns det som men blir aldrig färdig.

jag saknar mitt hjärtegryn. 
kan det inte bli onsdag? (v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0