jag är lyckligast i världen

Som sagt, gårdagen blev helt och hållet lyckad! Det blev att leta efter Mille som hade sprungit ut en runda på sina egna villkor kan man säga, efter det gjorde man ve sig för att få håret fixat av sin kusin men eftersom hon bestämmer men sen inte håller så sket de sig! Fyfan säger jag bara ;s Aldrig mer att man frågar henne!
Halv fem eller något var jag hos mitt hjärta,det blev att spela på hans mobil och kolla när han spelade COD. När tiden passade gick vi mot byn för att ta tåget till stan och sen när vi väl var där blev det att hämta biobiljetterna.
När de var hämtade berättade han om alla olika tusen hus och vad han hade hittat på här och där, rätt kul att lyssna på faktiskt. Väl framme på restaurangen blev det käk å en massa snack om allt och mycket mer, bara för att jag älskar min underbara pojke. Han betalade och vi gick till donken för att käka efterrätt, där träffade vi även hans polare. Vi promenerade vidare mot bion, gick in och satte oss men jag ville ha såna där jävla popcorn så jag gick ut och ställde mig i kö igen & trängde mig litegrann men de va värt de. Filmen var helt och hållet awesome! Verkligen super bra och älsklingen som mitt sällskap var ju bara ett stort plus. Efter filmens slut och kvällens alla skratt gick vi mot knutan, mot tåget där de också blev en hel del skratt. "Det är rätt fett i Åstorp"? Jag och Andreas tittade på varandra och tänkte nog samma, typ något liknande som "Vardå?" Haha, jaja det var trevligt iallafall och hela kvällen var verkligen lyckad. Hade verkligen en underbar kväll med världens bästa pojkvän!♥
Väl hemma hos honom startade vi en film och sen däckade vi båda två direkt :) Är man trött så är man trött?
Imorse väckte han mig vid 10 tror jag? :) Ingen aning och pigg var jag då inte. Morgonen gick åt till att skratta, spela spel på hans mobil och få damp på min mobil, härligt! Innan man fick skjuts hem av hans mamma och Andreas som följde med som sällskap så blev det frukost och en massa skratt därtill. Hjälpte till att plocka undan och sen var jag helt plötsligt hemma.
Sen dess har jag suttit och degat i soffan & kollat på film. Det blir till att göra det resten av kvällen också,fast tror jag ska ta och baka några kladdkakemuffins till mig :* Urgoda är dom och ska baka till mitt hjärta också ju. Aja, vi hörs ikväll. Ska berätta om hur min vecka ser ut lite senare också :)
Ha det bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0