inte sovit en blund inatt

jihoow för en skoldag där tessan kommer vara såå trött så alla kmr bli trötta på henne,tummarna upp!

tjenixen mallgrodor!jag är minsann fortfarande vaken,har sovit MAX en kvart inatt, helt sjukt för jag är inte ett dugg trött..inte nu iallfall(: det kommer senare,ska vi slå vad? under natten har jag tittat på the last song tre fyra gånger å den blir ju inte sämre för att man ser den fler gånger.när klockan blev kvart över fem då slocknade ögonen och min klocka ringde halv sex..alltså för en halvtimme sen(:
jag gick upp,tog en dusch,åt frukost - två rostade mackor,ett glas juice och ett glas oboy,duktiga mig?!(: nu ska jag upp på mitt rum för att göra ve mig,typ ta på mig kanske?sitter i handduk å morgonrock,skönt att dra sig litegrann(: men detta kommer jag ju inte orka göra varje dag,så bli inte allt för vana aight!
nu får jag skynda mig upp,ska gå hemifrån om drygt en timme för bussen går tidigare än vad den brukar numera,suck my balls mannen!varför ska man ändra på allt som funkar för mig? det är en bra fråga,om ni frågar mig alltså!
ps. nu måste daniie vakna för annars kommer hon försent och det får icke ske! vakna vakna vakna NUU!

hörs mer i skolan.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0