I wanna be the one to walk in the sun.

tjena tjena, årets solbränna! åh,jag längtar till sommaren ♥
idag väckte mamma mig vid elva,halv tolv och frågade om jag ville med till Väla,först blev det ett nej men hade ingen större lust att ligga hemma å inte göra ett skit en dag till så jag steg upp och gjorde ve mig för att åka till Väla.
på Väla blev det en hel del handlat,men dock inte för mig.mamma och min syster köpte en massa medan min mamma köpte en tjocktröja till mig,de va puma och de var rea så den kostade bara 400kr(:
när allt var handlat och fikan var uppäten blev det att köra hemåt.vi lämnade min syster hos martin för hon skulle iväg till klippan senare,till en massa kompisar! :)
när vi kom hem bytade jag om till myskläder för att ha en riktig myskväll med godis å film.det blev god mat idag också,hur bra kan dagen bli?(: mamma lagade tacosgratäng,gjorde sallad å hade köpt tacochips till.MUMS VAD GOTT!
nu har vi ätit sen länge tillbaka,efter maten kollade vi på fångarna på fortet.både pappa och jag asgarvade när hon tjejen ramlade ner från de rullbandet för de såg så kul ut,fast jag hade ju inte klarat de mkt bättre vad jag vet.
efter fångarna på fortet så har nu john tucker must die börjat på kanal4 så jag sitter i soffan,fastklistrad för att glo på den.
än så länge är den lika bra som alla andra gånger å tänk om man hade gjort så mot alla killar som behandlat en dåligt?jag hade ju då inte haft någon fritid då.
hahaha.nu ska jag fortsätta chilla med livet och titta på filmen.
ha det så bra så hörs vi säkert senare eller? :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0