i miss my baby

måndag - ny dag, ny vecka och snart ny månad på detta nya året!

min måndag började lite underligt. jag gick upp -> gjorde pannkakor -> gjorde ve mig -> sov en timme i soffan och sprang till stationen. duktig man är va? :)
i skolan hände det inte så mycket, chillade runder som vanligt. för första gången i år och på väldigt länge spelade jag kort med daniie och johanjohan! & jag vann såklart en eller två gånger. kul var det iallafall!♥
på svenskan gjorde vi ingenting, på hälsopedagogiken pratade vi om etik och moral och på psykosocialt arbete lektionen kollade vi på film, diskuterade, pratade om alkohol och utvärdera det.
jag och daniie fick sluta tidigare för vi skulle med tåget, men de andra skulle ha rast! jag blev hämtad av mamma på stationen och när jag kom hem gick jag ut en lång runda med min sapmi pojke, söt är vad han är! :*
när jag kom hem blev det käk, fiskpinnar å potatismos. hur gott som helst!
under kvällen har jag inte gjort ett skit. sovit och tänkt på andreas, saknar honom något enormt! vi tittade på idrottsgalan, lite rolig var den.
men nu ska jag släcka och sova för natten, finns på mobilen.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0