hörru hörrru, jag har ont i nacke och rygg

nu har jag vilat från datorn och glömt allt som har med skolan att göra men har fortfarande skitont i rygg och nacke! inte ett dugg skönt. jag har även hunnit äta middag med familjen,nu kan ni klappa om ni vill! jag åt tre bitar kött, sallad, sås och fyra potatisar happy? :)
jag har även haft riktigt mycket prat med min tvilling,jag kan inte förklara hur glad jag är över att hon är tillbaka i mitt liv'♥.
jag har suttit och glott på ett program om kungafamiljen i en timme nu med mamma, men nu började spårlöst & efter det börjar familjen annorlunda,bra program de där hörru! jag älskar att titta på program som sprider känslor till tvtittarna,är inte så svårt när de gäller mig men ni vet vad jag menar.
nu börjar spårlöst igen men tänkte att jag ändå kunde berätta hur min vecka ser ut! (:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0