Hatar min Xperia!

Rubriken stämmer så jäävla mycket! Den är helt jävla cp och vill inte ha den mer, inte för tillfället iallafall. Det går inte att smsa och det funkade innan, är det inte lite wierd?!

Idag gick jag upp kvart i fem - fem. Gjorde pannkakor till mig, daniie och johanjohan! Så snäll man kan vara? Haha jag var as trött. Iallafall så fick jag ett sms om att vi inte hade någon teckenspråk så vi åkte inte hit så tidigt. Första lektionen var svenska och jag hade tyvärr inte höjt mig till VG utan slutade på starkt G. Nöjd ändån tror jag. Efter den blev det lunch med Frida, Sara å Daniie'G ofc, men hon käkade ju då inte.
Nu har vi precis haft Bibbi lektion fast med rektorn. Vi pratade om etik och moral (?) Det har ju med ämnet att göra!
Nu har vi vår sista lektion med Helena och sen tar jag tåget hem. Om det är något så ring, kan inte smsa!
Hörs sen.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0