godnatt;*

Godkväll. Detta blir mitt godnatt inlägg, för tröga. Jag glömde skriva ett sådant innan jag stängde datan men detta blir nog oxå bra,hoppas vi. Ikväll har jag tittat på My name is Earl,han är riktigt knas den killen.När de va slut blev de att titta på Navi CIS eller va de heter. Under kvällen har jag även planerat morgondagen,ser nte ut riktigt som jag planerat men de blir nog bra.. Det börjar med att gå upp kvart i nio p ta bussen till Ängelholm halv elva med Daniie.När de är fördigkollat där blir de tåg till stan där man kanske träffar sin twin,hoppas på de bästa!:* Har ju skrivit att jag skulle träffa Andy ikväll oxå men blir inte så..Han slutar sent och är säkert trött så vi ska ses på onsdag,imorgon. Jag saknar honom något otroligt men fixar detta!;* Nu ska jag slva, fjärde filmen med Johab Falk är på nu! Godnatt så hörs vi imorgon.. Pusspuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0