Godnatt på er mina vänner!

Hoppsan,somnade visst till i soffan - de är icke bra! får skärpa mig nu (a)
Efter skolan följde jag med mamma och handlade, inhandlade sallad i massor för jag ville inte ha någon annan mat. Måste bli ändring på mina matvanor känner jag. Haha efter maten blev det att jag diskade en liten del av sakerna och sen tog min syster resten. Under kvällen har jag pratat med min pojke, med Daniie, med Tvilling och bara tittat på tv. Innan jag somnade till här för ett tag sen fick jag gjort samhällen så den blir inlämnad redan imorgon, några dagar för tidig men whatever - hellre tidig än sen!
Imorgon/Fredag ringer klockan redan kvart över fem, fråga verkligen inte mig varför för jag har ingen aning. Jag behöver sova men ändå är jag så trög och ställer klockan så tidigt, det är inte lätt att vara Tess och gå i skolan nu för tiden. Anledningen är nog för att jag inte orkar stressa som jag har gjort resten av dagarna i veckan, kanske hinner raka benen också om vi har tur? Det märker vi om några timmar. Helt ärligt tror jag inte att jag vaknar då, men det lär ju någon annan göra då och den personen blir nog icke glad, förlåt!
Under dagen ska jag spendera tiden i skolan, ska vara med på idrotten också. Vi ska köra julrundan, det är inte ett dugg roligt - bara spring spring spring! Varför kan man aldrig gå? 
Efter skolan ska jag hem snabbt, duscha, plocka undan på mitt rum ordentligt och möjligen bädda sängen första gången i år(?) för som det är nu så kanske Andreas kommer till mig och om han inte gör det så ska jag till honom. Vi har ju som sagt ett halvår efter ett par kämpiga dagar så hoppas jag att det löser sig på det bästa sättet.
I don´t wanna lose him, he's my everything!♥
Jag kanske har tid att blogga i skolan, vem vet? Inte jag iallfall därför jag frågade! Om jag inte har det så hörs vi antagligen när Andreas gått hem/jag kommit hem, bros på hur det blir ikväll ju. Det enda jag bryr mig om är att jag ska träffa honom. Var, när och hur spelar ingen roll för träffa honom ska jag!
Nu ska jag inte dra ut på tiden ännu mer utan ska in på toa borsta tänderna, ta bort smink och sen gå upp för att byta om och decka i min icke sköna säng(: Jag har tänkt på detta länge och jag vill verkligen ha en ny säng! Men vi hörs senare tror jag och hoppas jag & om inte ha en riktigt bra fredagskväll.
Godnatt & sovgott.
Kiss'es ♥
negerboooouulls! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0