fredag, ohyeah♥

skoldagen var toppen från början till slut, fast hela dagen har varit bra utan krydd! dagen började med praktisk psykologi, alltså en massa snack,diskussioner och anteckningar. lite jobbigt att börja dagen med det men det fixade jag bra! när tiden på den lektionen tog slut var det dags för engelska, vi tittade färdigt på filmen om nelson mandela, den var faktiskt riktigt bra :) det blev rast och helt plötsligt började ingers lektion, där pratade vi och skrev ett brev till rektorn..för om handel 2orna ska ha datorer ska jag med ha det kan ni ge er fan på! :) det blev lunch och idrott. på idrotten hade vi ett teori prov och ja det gick som det gick :) sen blev det att vara i gymmet med klassen dåva. haha, alla var helt knasiga och övertrötta. becks gick runder och dansa, tommy & felix skrek en massa, jonna gick också runder, julia tog snö från taket och jag & daniie ägnade lektionen åt att dansa och skratta :)
jag älskar min klass, ni är awesome!
efter skolan blev det att ha selle med daniie och jonna till stationen, blev en hel del allmänt snack om skolan och helgen! när jag kom till åstorp fick man ett sms av sin älskling ifall vi skulle ses idag men eftersom jag har lovat mammi att vara hemma blev det så också. hon skulle laga lax men det blev icke god? så vi har levt på mackor ikväll men det funkar det också!
kvällen har spenderats med mamma och pappa i soffan, vi har tittat på let's dance men jag gick iväg ett litet moment för att fixa några saker, bla bloggat eftersom jag låste mitt konto i skolan, bra jobbat! :)
ska berätta lite för er om min helg som kommer :) 
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0