fredag fredag fredag'♥

Dagen började riktigt bra,jag försov mig nästan tre timmar! Jag vaknade ju vid fem tiden men stängde av alarmet, ställde mig upp och la mig igen, hahaha. Så typiskt mig! Jag tog på mig joggingbyxor och en tjocktröja & gick iväg till stationen. Tog tåget med Oskar och Dennis, dom diskuterade Matte C, själv nöjer man sig med Matte A. Jag hann till första lektionen och hon pratade bara som vanligt så det var inget viktigt men man var ju där!:) Efter praktisk psykologin så bjöd Daniie'G mig på en fralla, tackar tackar! Vi satte oss utanför engelskan och när Liselott kom så gick vi in och satte oss, längst fram och det är ju smart när man ska se på film! Iallfall så tittade vi på en film om Nelson Mandela, den heter Invictus!
Nu har vi mentorstid i sådär 10 till 20 minuter och sen lunch. God mat idag men det tycker inte hon den kräsna! Efter lunchen har vi idrott halv 1, vi ska göra julrundan. Oskar gjorde den i veckan och han har fortfarande träningsverk, lite jobbigt va!
Vi slutar halv 2 och tåget går 2. Jag får väl springa när jag kommer till Åstorp, måste städa mitt rum och duscha för det hann jag ju inte imorse!

Nu börjar vi.
KÖSSHAJ LEVERPASTAAAAAAAAJ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0