fika och snack med bästa vän i stan idag!

förinställt inlägg,lättare så för jag orkar aldrig starta datorn på morgonen men bilder kommer ikväll bärgis!
klockan ringer 10 idag och anledningen till detta är för att min morbror kommer till oss idag för att lämna sin lilla underbara valp nisse så bara för att jag ska hinna träffa dom tar jag tåget vid 2 tiden tillsammans med bästis!
vi ska bara ta det lugnt, gå runder och titta & framför allt umgås för det var ett tag sen, vi har inte träffats sen vi fick jullov å det är lite tragiskt.
runt 6 tiden eller tidigare/senare ska jag träffa andreas å de andra för att då kolla på bio tillsammans med dom,vi ska titta på the tourist(: den verkar faktiskt jättebra men min syster säger motsatsen men hon å jag är varandras motsatser när de gäller filmer elr rättare sagt allt(: men vi får ju se och hoppas på det bästa.
jag vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll men jag hör säkerligen av mig,inte till hundra procent men man kan ju alltid hålla tummarna och hoppas på de bästa!
nu ska jag snart lägga mig men ett par runder på bubble trouble är ett måste innan ögonen slocknar! jag finns på telefonen hela natten å dagen och om ni är vakna runt 9 & 10 så smsa mig, för måste upp i tid som sagt.
första natten på otroligt länge jag ska nanna i min egen säng,nannat i soffan resten av nätterna! (a)
men sovgott å godnatt!
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0