fångarna på fortet (:

nu har jag lagat en otroligt god mat till mig själv eftersom mamma är hos mormor och morfar med min morbror & jürgen. jag ville inte med eftersom dagen har varit som den har varit helt enkelt.
det blev nötbiff (?) med kulpotatisar, har diskat undan allting och kollat på en film men stängde av den för att kolla på fångarna på fortet.
det är lars kristerz mot hammerfall och det går ju inte så bra för larz kristerz(: haha dom har två nycklar och hammerfall har fem.
nu ska jag fortsätta titta men jag tror inte det blir någon mer uppdatering ikväll för mår inte på topp, vet inte vad det är med mig! men ja annars hör vi imorgon.
ha en trevlig kväll.
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0