En toppen söndag.

Det har verkligen varit en toppen söndag än så länge. Jag och älsklingen umgicks på mitt rum hela kvällen fast jag gjorde lite varma hallon med glass till oss & senare på kvällen gick vi ner till tv där mamma var :) Andreas satt och snackade en massa på teckenspråk och det var ju rätt roligt faktiskt. Han somnade till lite senare men jag satt uppe och tittade på 'Tila Tiquela shot of love', tänk att jag hade rätt va? Bobby vann, Jihow! När programmet tog slut gick vi upp och la oss, blev en massa snack och mys framför en film.
Vi har ingen aning om när vi somnade men han väckte mig vid tio eller elva fast vi låg kvar till två. Vi låg och kollade på vampire sucks, den var riktigt bra :) Efter filmen somnade jag och då spelade mitt hjärta lite wow, det var ju bra! 
När jag vaknat och så gick vi ner och käkade lite frulle, blev knäckebröd, mackor, oboy och nypressad apelsinjuice(: Vi satte oss i soffan och tittade lite på skidor och spelade spel på mobilen, han vann över mig precis som vanligt.
Nu är vi på mitt rum och min lilla älskling sover i sängen så jag placerade mig i stolen för att titta lite på film, Johan Falk! Den är bra men nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och hoppas på att han vaknar ett slag.

Vi hörs lite senare ikväll. Tänkte följa honom hem senare, vid sju kanske? Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0