En jobbig dag från början till slut


ego picture, det behövs ibland! :)

En bra dag med en sol som har tittat fram under hela dagen. 
I skolan fick vi träffa vår nya lärare som vi ska ha för Bibbi och Helena,lite jobbigt är det med alla lärarbyte. Pain in the as faktiskt! Det blev en hel del diskussioner om det med Inger men hon kan inte göra något, tyvärr. Under dagen har vi bara haft Förskola, skola och fritidshem lektioner & två timmar teckenspråk i slutet.
På Ingers lektioner läste, diskuterade och skojade vi mest. En awesome dag faktiskt. Vi slutade redan halv två från hennes lektion så det innebar att vänta en hel timme till teckenspråket börjar. Inte helt okej men väntade gjorde vi.
När lektionen började fick vi nya ord vi ska kunna till torsdag nästa vecka har jag för mig. Det var inte så många, så det är absolut inget jobbigt! Kommer ihåg de flesta :) Under lektionen gick Danie till stationen för att åka hem, lite tråkigt men kan inte tvinga henne stanna i skolan för min skull. Mår man inte bra så gör man inte det helt enkelt.
På teckenspråkslektionen skulle vi 'redovisa' vars en berättelse men jag hade tydligen missat att göra en presentation om mig själv så jag gjorde den också. Jag stannade kvar till sist eftersom jag ville bli klar med allt, mycket skönare så!
Kvart över fyra gick jag från skolan till stationen för att ta bussen. Hoppade på bussen och lyssnade på musik & tänkte litegrann, det är inte riktigt bra! Somnade till i början av Åstorp men vaknade när vi stannade på stationen. Det blev en snabb promenad hem fast inom oj för att handla cola och chips, sugen på det!
När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn för att fixa några teckenspråksuppgifter jag hade missat så nu har jag skickat dom till Jennie, känner mig duktig! Ska snart fortsätta skriva på arbetet eller så tar jag samhälle läxan först. Får se hur jag gör men förhoppningsvis blir det något av det.
Vi ska äta snart hoppas jag, är hungrig som ett svin men får skylla mig själv.
Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0