dum & dummare, as kul!

All night long har jag spenderat i soffan med min kära familj! Vi tittade på dum och dummare, en super rolig lång film. Fyfan vad jag skrattade, har sett den innan men ändå är den lika kul varje gång :) Efter filmen spelade jag en massa spel på min mobil och sen dog den. Första gången sen julafton förra året den är heldöd :) Lite starkt jobbat eller?
Hur jag mår? Ja det är en utmärk fråga för helt ärligt har jag absolut ingen aning men skola blir det iallafall. Vill inte missa teckenspråket även om jag kan jobba med arbetet hemma behöver jag prata med läraren om några frågor, för tess och motivation går inte ihop helt enkelt så tänkte be om några tips.
Nu sitter jag som sagt på mitt rum eller halvligger i min sköna fast tomma säng. På tvn är "Så olika" på och den är urskön, har inte riktigt fattat vad den handlar om men dålig är den inte iallafall. Tänk att en homosexuell ger upp hela sitt liv för att bli tillsammans med en kvinna, det är rätt magiskt men det är de kärleken är!
Ska snart stänga ner denna sidan på min kära mobil och kolla vidare på filmen tills ögonen släcks och somnar in. Vi hörs imorgon, i skolan förhoppningsvis. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0