det förflutna sprang ikapp mig idag.

idag ringde klockan nio så som bestämt,jag sminkade mig å tog på mig & promenerade vidare till bussen. jag tog då bussen till väla vid halv tolvpå väla blev det en massa shopping, jag är nöjd! tog även en lilla menyn på donken innan jag gick för att ta bussen hem för att vara med mitt hjärtegull.
när jag kom hem till åstorp gick jag hem å tog en snabb dusch & sen mötte jag mitt hjärta vid perslund, vi gick mot mig där allting blev skit! inga kommentarer angående det men hemskt va det iallfall /:
jag är glad att vi fixade detta, utan dig är jag halv! ♥
vi fixade allt å kollade på tv & sen följde jag honom hem, sa hejdå å gick hem igen.
väl hemma nu har jag suttit å skrivit svenskan,är snart klar!
om inte mitt hjärta kan ses imorgon ska jag ta tag i teckenspråksarbetet, behöver inte bli klar men kan ju börja - orkar inte ta allt när skolan börjar! :) bättre att planera.
nu ska jag släcka datorn efter en jobbig dag för att kolla på lite film å ta några mackor - inte ätit kvällsmat idag. ha en bra natt så hörs vi imorgon.
PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0