det är bättre att vara fruktad än älskad

citat av: röda drottningen i filmen "alice i underlandet" den är ganska bra faktiskt!(:
det blev minsann ingen bloggning i skolan för när jag väl satt på datorn var jag för upptagen med att skratta åt daniie som blev så otroligt dissad av mina repliker!jihooww!:p. första lektionen skulle vatt teckenspråk,men kom läraren? eh nej det gjorde hon inte..för tydligen hade vi fritt ställe att arbeta på så man kunde ju sovit längre idag men icke! det blev svenska där vi inte gjorde ett skit förutom lyssna på musik å snackade allmänt! det var skitskoj,jag skrattade åt allt och ingenting,sväär! det blev lunch och sen blev jag förbannad för tydligen skulle vi ha en kunskapskontroll idag och det visste ju inte jag :s men det gick nog bra,det kändes så iallfall!(: jag håller tummarna för att jag klarar den galant,men man vet aldrig..sista lektionen var med tinas ersättare,kmr aldrig ihåg hennes namn(a) på hennes lektion gjorde vi en massa uppgifter i boken,ovanligt?sen diskuterade vi det högt och fick även sluta drygt en timme tidigare eftersom vi flyttat fram lektionen,sånt gillas!
jag och daniie satt på skolan till prick tre,för då gick våra tåg.jag hoppade på mitt tåg och somnade nog till litegrann för helt plötsligt va vi i åstorp när jag öppnade ögonen,märkligt!iallafall så promenerade jag hemåt,tog ut fyra hundra kronor som jag ska lägga undan till resan i sommar med min älskling! men nu sitter jag i soffan,har precis diskat undan en massa sen imorse och nu har jag planterat mig i soffan för att plugga lite, eller skriva färdigt bf saken, svenskan ska förhoppningsvis bli klar och fortsätta litegrann på teckenspråket,har rätt långt tid på mig att fixa detta men orkar inte vänta!
men nu får jag ta tag i detta innan jag somnar...pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0