Dag Fem.

Min kärlek

Den jag älskar och lever för heter Andreas. Jag och han träffades för första gången i somras, den 5/6, det var verkligen en händelserik kväll/natt. Dagen efter träffades vi igen och det fortsatte bara framåt. Den 14/7 blev det han och jag & jag blev den lyckligaste tjejen i hela universum. Efter den dagen har allting bara gått framåt och vi har gått från upp och ner till ett jättebra förhållande, visst bråkar vi men inte lika ofta.
Tillsammans med Andreas är jag och kan alltid vara mig själv till hundra procent för jag vet att han tycker om mig ändå.. Fast alla har ju sina stunder då man är lite knasig, även jag (:
Varje gång han tittar in i mina ögon så blir jag knäsvag och när han kramar mig vill jag aldrig det ska ta slut. Jag älskar att vara honom nära och hade gärna varit det dagen runt.
Varje dag går jag och hoppas & önskar att jag kommer få ha honom som min pojkvän tills mitt liv tar slut. Om jag hade förlorat honom hade jag varit halv, han är verkligen hela min värld. Han har mitt hjärta vart han än går ♥
En minut utan honom är som en hel evighet för mig!
Jag älskar honom och kommer alltid göra det.
Han är inte bara en kille i mina ögon utan han är killen jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0