Dag Ett

Presentation om mig själv.

Jag är en annorlunda, glad och blond tjej på 17 år. I April månad fyller jag mina älskade 18 år och det är så efterlängtat för då kan man säga 'Jag är faktiskt 18 år' men inte för det kommer hjälpa :). För det mesta är jag alltid glad men när jag väl blir sur då kan jag vara det ett bra tag. När man väl lär känna mig kan jag vara hur snäll som helst men de som inte känner mig tycker nog att jag är rätt wierd eller en bitch helt enkelt, inte mitt problem!
Jag går barn och fritidsprogrammet i Klippan med en helt underbar klass, dom är verkligen awesome! I framtiden vill jag jobba med människor överhuvudtaget, på något sätt. Mitt dröm är att bli fältare, tycker det verkar ett roligt jobb.
På fritiden spenderar jag nästan all min tid på de jag lever för och det vill säga min älskade pojkvän och mina underbara vänner. Tillsammans med dem hittar jag på allt möjligt men för det mesta skrattar jag bara och älskar livet ännu mer när jag har dem på min sida.

Ni kan alltid fråga om ni vill veta något mer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0