Barnvakt åt mina trollungar.♥

Idag vaknade jag vid nio tiden tror jag? Gjorde ve mig och gick iväg till stationen för att ta tåget, pratade med Daniie i telefon och hon berättade att vi inte hade några lektioner så jag åkte hem igen. Mamma och min syster såg lika förvånade ut båda två när jag kom innanför dörren men jag förklarade och dem fattade :)
Jag och min syster satt/låg i soffan och tittade på 'våra bästa år' och när det var slut somnade jag & sov till halv två tror jag? En stund efter det ringde Therese och sa att det var okej jag hämtade pojkarna på dagis tidigare.
Kvart i tre gick jag hemifrån, mot dagiset och hämtade pojkarna. Anton hade massor att berätta och Emil sprang mest runder men det gick bra att gå hem med dom. Emil hoppade på dom snöväggarna sidan om vägen & sa "boing", han är en riktig liten knasboll. När vi kom hem till dem startade Emil en film, naturligtvis Pippi Långstrump, inget snack om saken! Vi tittade på samma film 3 gånger och sen var det tid att äta. Hamburgare med bröd och pommes till det, gott! När vi ätit upp hjälpte jag till att plocka undan & sen startade Emil en ny film till mig och Anton, det blev snövit. Eftersom klockan blev så pass mycket hann vi inte se hela eftersom det var dags för Bolibompa och det kan man inte missa!
När det var slut borstade de tänderna, bytade om till pyjamas och gick upp & la sig. När jag kom upp efter drygt en halvtimme sov inte rackarungarna utan de satt i Emils säng och tittade i tidningar. Haha, de är riktigt busiga dom två. Jag sa till dom att lägga sig för de är de två som inte orkar med dagis dagen efter. När de lagt sig i sina egna sängar gick jag ner och startade en ny film, beck spår i mörkret. Jag tycker den är lite hemsk att se ensam men jag la in mer ved i brasan och sen satte jag mig i soffan. Filmen är ju bra men den hade varit ännu bättre ifall Andreas varit där.
Therese och Per kom hem vid 9 - halv tio kanske och då körde de mig hem. Fick 100 kr och de går direkt till spanien resan. När jag kom hem sprang jag ner i duschen och nu är mina ben lika lena som en baby rumpa som min tvilling brukar säga!(; Haha.
När jag kom upp från duschen hade jag fem sms, så jag tänkte 'va?' och det visade sig att min älskling hade skickat tre sms om att jag skulle svara och när jag väl svarade ville han bara säga godnatt & att han älskade mig.
Nu sitter jag i soffan där nere och funderar på att lägga mig, för det har varit en ganska tuff dag med lång skoldag och allt. Haha eller inte? Men i vilket fall som helst behöver jag sova för går till 4 imorgon tror jag? :) 
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon. Bloggar i skolan. 
Puss ♥

jag är den lyckligaste i hela världen.
tänk att just jag får ha honom vid min sida nu, då och för alltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0