balen är inte över än askungen

det är nte lätt när det är svårt, men det är nte lätt när de är svårt heller(: dt tål att tänkas på!

tja, tjena, hallå, hejsan, hejhej, godmorgon, go´kväll och stuff like that u know.idag har jag varit segare än en sengångare,jag lovar!gick och la mig halv fem imorse ;o men då var jag inte ens trött så somnade ju då inte! haha,"imorse" vaknade jag klockan ett iallfall,gick ner och tog en riktigt lång dusch med benrakning å allt de där,skönt att ha lena ben':$
efter det sov jag i soffan i en timme å jag vaknade lagom till min morbror å jürgen kom innanför dörren.när de hade kommit in och pratat av sig lite blev det fika å sen ringde min pojke så jag gick iväg och pratade med honom(: vi diskuterade om fredag,vi har ju ett halvår!sen ringde jag min kära tvillingsyster,vi diskuterade om de ena och de andra(: skönt att ha henne vid min sida igen. sen tog jag mig två mackor och de va jättegott! när mina föräldrar å alla gick ut för att röka eller vad de nu gjorde så tog jag ett snack med daniie,vi pratade om våra val inför trean å lite så,men sen satte jag mig för att kolla tv ett tag.
efter min morbror å jürgen åkt hem hämtade mamma och jag pizza,hawaii och viseuvo (?) vi käkade och nu sitter alla tre i sofffan,eller halvligger(a) vi kollar på wedding daze,den går på trean! den är jättebra ♥
pusspuss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0