Ändring i veckan :)

Det har ju blivit många ändringar i veckans planer, ska berätta hur den har sett ut och hur den kommer se ut, exakt!

I måndags var allt som det skulle. Det blev skola och sen en lugn dag hemma :)
I tisdags hade jag ju studiedag. Början av dagen spenderade jag med Daniie och Emma i Ängelholm och Helsingborg. Hade en helt underbar dag måste jag bara få tillägga. När det blev kväll gick jag hem till mitt hjärtegryn och var med honom. Det behövdes, saknaden var stor.
I onsdags var inget som det skulle. Blev sjuk och stannade hemma från skolan.
Imorgon/torsdag hoppas vi på att jag kommer till skolan och mår helt okej för detta. Efter skolan ska jag inte göra speciellt mycket, få undan läxor med mera och snygga till lite på mitt rum & planera en tid framöver.
På fredag ska jag på hockeymatch vad jag vet nu. Rögle mot Växjö va? Ska kanske dit med pappa eller ja någon blir det.
På lördag, den dagen jag längtar efter så himla mycket. Då ska jag äta på kinarestaurang med Älsklingen och sen gå på bio. Kvällen och natten kommer spenderas med honom. Mys på denna dagen!
På söndag ska jag vara med mitt hjärtegryn all day long..Om han vill och kan förstås? ;) Det ser vi då.
Vi hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0