A wonderful day with my love ♥

Hejsan svejsan! Nu är jag hemkommen från min älskade pojkvän. 
På samhällen fick vi några uppgifter som vi ska lämna på onsdag nästa vecka, fast ingen orkade göra dom på lektionen så jag ska ta hem det till helgen om inget annat händer :). Sista lektionen var som sagt Praktisk Psykologi, där skrev vi om försvarsmekanism. Det är hur man försvarar sig, vi fick läsa om drygt tio stycken tror jag. Jag och Daniie blev klara för att sluta tjugo i så då gick vi till stationen där min pojkvän stod♥.
Innan Daniies tåg blev det en hel del skratt och prat men det fortsatte även när tåget åkte iväg. Vi satte oss i huset och kvart över fyra gick jag till Netto för att handla till Andys mamma. På vägen tillbaka från Netto gick jag förbi några lägenheter där det stod en kvinna och skrek "jag ska rövknulla dig din jävla hora". Haha det var rätt roligt att höra en sån gamling säga det, har dock ingen aning om det var till mig men jag var själv på gatan och hon skrek det ut genom fönstret.
På stationen satt vi i huset och sen gick vi ut & sen in och ut igen. Till slut kom tåget och framme i Åstorp gick vi hem till min pojke. Där blev det film, mys och en massa prat. Det är det bästa som finns, att bara ligga bredvid honom och känna hans värme & veta att han finns för mig♥!  Jag fick även käka där, det blev ris, kyckling och curry :) Det var supergott. Efter maten blev det mer mys och ännu mer snack, som sagt det bästa som finns! Vi gick ner och tog disken & han gjorde en liten kul sak med potatis. Jag fotade så har en bild, lägger in den senare eller imorgon. Men när vi plockat undan och så tog jag på mig och sa hejdå till min älskling & promenerade hemåt.
På vägen hem blev det hoppade och skuttande av ren glädje och lycka. Fyfan vad jag mår bra! Jag gick runder och sjöng också, fastnat för låten. Love love love ♥

Nu ska jag vara social mot min bästa vän och JohanJohan. Jag tror bilden kommer in ikväll :)
Men annars hörs vi imorgon. Ha det bra!
Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0