a new day, happy time!

idag ringer klockan runt halv sju och åtta, håller tummarna för att jag går upp och allt de där också! det jag ska hinna med är att duscha, göra ve mig och äta frukost.
bussen går tjugoåtta och tåget femtioett, tror det blir tåget men hoppas på bussen för det är mycket skönare..då kan man sova ju, haha trött man kan vara :$
tisdag är väldigt onödig dag eftersom vi bara har två lektioner, mellan kvart i tio och två. riktigt B! första lektionen är hälsopedagogik men eftersom bibbi är så fruktansvärt sjuk eller vad det nu är med henne så ska vi ha barn och fritids rektor, de andra ska göra proven men eftersom jag är klar så ska jag komma och bara sitta & glo. nog kul?
sen på ingers lektion har jag ingen aning om vad vi ska göra, fortsätta med förskola, skola och fritidshem kursen antar jag(: vill även ha reda på min apu idag, håller tummarna!

jag slutar två men om vi hoppar över rasten slutar vi kanske tio i & det innebär jag hinner med tåget prick. när jag kommit hem ska jag ta en skön dusch och sen ta mig på mig myskläder, för runt fyra / fem tiden kommer therese & hämtar mig för att jag ska vara barnvakt åt emil och anton idag, hur mysigt som helst! tänkte ta med min dator men vet inte om jag orkar, behöver en lugn kväll också
- det blir nog att mysa med pojkarna och sen bara kolla film tills de kommer hem, hur perfekt som helst! :)
men som sagt, om man skulle sova? :)
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0