16.

Idag är det söndag och den har varit i princip lika tråkig som många andra söndagar, för jag har inte gjort ett dugg! Somnade vid halv tre inatt, så det blev inte så sent men kom ändå inte upp från sägen förrän halv ett. Men det tycker jag är helt ok för veckan har varit sådär jobbig! (:
När jag vaknat gick jag upp och la mig i soffan för att mysa med Sapmi ♥. Hela dagen har jag legat i soffan, mamma och pappa har kollat på allt möjligt skit med skidor på, på tv och det är bara så tråkigt! Jag startade datorn och suttit här i några timmar nu. Det blev käk för ett tag sedan, hamburgare med bröd & sallad, gurka och ketchup. Gott!
Nu sitter alla tre i soffan igen för vi väntar på att ett program ska börja, har ingen aning om vilket? Antingen bones eller time out! Jag vill ju hellre se time out tror jag?
Nu kollar vi på amazing race, det handlar om att resa runt i hela landet och den som kommer först till en sista plats kan få chansen att vinna en miljon(: Det är så värt det!
Men nu ska jag också titta men först hämta ett glas cola.
Vi hörs senare. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0