Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.


Jag älskar dig Andreas

Snart har vi ett halvår tillsammans,kan inte förstå det! Tiden har gått så oerhört snabbt men det är nog bara för att jag är så otroligt lycklig tillsammans med dig.
Om jag hade förlorat dig vore jag absolut ingenting,

du är mitt allt - absolut hela min värld!
Det är du som får mig att le & när du tittar på mig med dina vackra ögon blir jag knäsvag.
I början förstod jag nog inte hur lycklig jag var men nu vet jag till tusen procent,

att tillsammans med dig ska jag vara för det är då jag mår som bäst.

En sekund utan dig är som en hel evighet,jag klarar mig inte utan dig!

Jag vet också att jag aldrig vill förlora dig,för du är verkligen det bästa som har hänt mig..någonsin!

det ska vara du och jag,de bara e så

Jag älskar dig, jag älskar dig så otroligt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0