When I look at you

Spenderade kvällen i soffan med mamma och pappa. Vi tittade på big brother och fysatan vad vi skrattade. Citat av Katerina "Nu har jag bajsat" Haha. Nog aldrig skrattat så mycket åt något idag. Ringde även min älsklingspojke för att prata litegrann. Min helg är nu planerad och den kommer bli toppen ifall inget blir förstört nu. Mer om det imorgon :)
Nu ska jag smsa lite med söta lilla Emma och kolla på fjärde filmen av Harry Potter. Inte hunnit längre än till hälften tror jag och så trött som jag är så kommer jag nog somna ifrån denna också inatt. Men vi får ser hur det går. Imorgon är det ännu en ny dag på praktiken, närmar sitt slut. Det mest annorlunda är att min mentor, Inger ska komma på besök och se hur jag har det. Lite konstigt att komma i slutet tycker jag men jaja. Alla är inte så smarta som mig (a)
Vi hörs imorgon. Godnatt på er. Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0