Wallander

Nu är in it to win it också slut & den var lika bra denna gången som de andra gångerna :) Jag håller även på att uppdatera min telefon, man kan ju hoppas på att den blir snäppet bättre om det ens går. Jag älskar min telefon men älskar min pojkvän ännu mer ♥
Ska titta på Wallander, tjuven nu för jag tror inte jag har sett den innan. Har redan missat en halvtimme så jag väntar tills min uppdatering är klar till telefonen, tar typ 10 minuter till :) Min dator är ungefär lika seg som mig på morgnarna. När filmen är slut tänker jag skriva vad jag ska hitta på i veckan. Mycket på schemat, eller inte. Tanken är att jag ska njuta och leva livet med dom jag älskar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0