Walking in memphis

Hej på er era snyggingar! Idag var det sista praktik dagen innan lovet för imorgon är jag ledig. Ska spendera min fredag med världens bästa pojkvän & hans och mina kompisar, Emma & Niclas. Vi ska sova hemma hos Niclas i stora Ängelholm, mysigt värre. Massa film mys och sådant, jadå! Det höjer vi tummarna för.
På praktiken idag var det otroligt kul eftersom jag såg framemot att sluta men även det faktum att jag fick bra kontakt med Sara idag också. Tillsammans skratta vi och hade super roligt på rasten och efter när jag var på fritids. Jag älskar min praktikplats och vill inte tillbaka till skolan och klassen, i don´t miss it :) Höhö..
Var ute innan ikväll och tog en liten promenad för mådde inte topp eftersom jag mådde så fruktansvärt illa. Pratade med mitt hjärta om det och han försäkrade mig om att det inte hade någonting med maginfluensa så nu är jag lugn igen och frisk luft hjälpte till en hel del!
Nu kollar jag på landskampen och njuter av den otroligt fina stämningen.. Vi hörs senare
Kram på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0