Vi löser allt ♥

Hej på er allesammans.
Blev ingen bloggning igårkväll som jag sa. Jag och min kära pojkvän var inte hemma förrän kvart över ett, då vi var jättetrötta och somnade nästan direkt båda två. Kvällen var underhållande och lika bra som de andra kvällar med min älskling. Vi kollade på en dokumentär film, käkade mackor/pizza och mös i massor. När pojkarna var vakna gällde de att ha ögonen öppna, vi byggde hinderbana i köket medan älsklingen höll på att samla lego. Han byggade 5 st lego typer tror jag?
Två bilar, en hjullastare, en brandbil och några starwars saker :)
Idag vaknade vi båda två mellan 10 & 11 tror jag. Vi gick inte upp utan låg kvar på rummet och kollade på Rånarna, mycket bra film. Sen blev det mat. Vi åt vars tre ostmackor, supergott. Sen kom mina parents & Noel hem från bowlinghallen och skulle såklart kolla på skidor.
Urtråkigt så jag och min älskling spelade poker istället.
Min mobil höll på att dö så vi avslutade pokern och gick upp & starta en ny film, Den oändliga historian. En rätt okej film, den var mycket bättre när man var mindre. Jag och Andreas somnade till i lite mindre än en halvtimme istället och vaknade lagom till att han skulle hem :(
Jag följde honom ut och sa hejdå till honom. Jag saknade honom då han släppte min hand ♥
Sen blev det fika med hallon&blåbärs paj med vaniljvisp. Jag plockade undan och gick ner i källaren & hämtade nytvättade kläder, stoppat ner dom ordentligt i mina lådor nu. Jag städade runder en massa på mitt rum och bestämde mig för att blogga först och sen sortera bland mina skolsaker. Måste få ordning på skitet! ♥
Så nu är det skolsakerna som gäller och på tv är det Harry Potter, den vise sten. Hoppas jag blir klar med det innan maten. Idag blir det kycklingfilé i sås med ris! GOTT

Om vi gör en kopia på dig & en på mig så kan dom gå till skolan så kan vi vara tillsammans alltid.
Idé av mig och min älskling.
Hade gärna velat det faktiskt ♥
Trivs så bra med honom.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0