Tillbaka till vardagen

Första skoldagen efter ett skönt lov avklarad. Och dagen har varit helt suverän. Medan barnen hade slöjd satt jag och Sara & funderade på en bilduppgift till lektionen på onsdag. Till sist hittade vi en mysko uppgift. Att rita som Picasso. Man ska rita utan att lyfta pennan. Sara ritade av mig och jag färgla det i roliga färger. Den blev hur häftig som helst, helt awesome! Ska se imorgon om jag kan få en bild på den.
Nu är jag hemma och sitter i min säng, på mitt rum. Väldigt ovanligt jag vet! Tittar på tredje filmen av Harry Potter, Fången från Azkeban. Men tänkte ta en liten skön powernap nu snart faktiskt. Efter det börjar jag skriva apu uppgifterna till datorn. Kommer bli en toppendag. Ska be min älskling
ringa och väcka mig klockan 5 så inte någon blir suris.
Vi hörs. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0