Thursday eve.

Det har varit en rätt lugn dag tycker jag och har inte fått mycket gjort egentligen.Apun gick som den gick och det var väl bra eller! Det händer extremt mycket på en skola på väldigt kort tid så det gäller att hänga med i snacket och lite så. Hoppas att morgondagen blir lite mer rolig om man säger så!
Efter praktiken kom jag hem för att hämta pengar/ica-kort och gick å handlade dirr! Det blev äpple, bakpulver, socker, muffinsformar, vaniljvisp och lite mer inhandlat för skulle testa att baka muffins igen. För gårdagens blev inte speciellt bra, enligt mig och de andra i familjen! Jag och mamma käkade lite & sen diskade hon och jag somnade bort i soffan :/ så nu kommer jag inte kunna sova inatt utan vara skittrött imorgon också! Det är inte vidare bra planerat men iallafall när jag vaknat till liv blev det bakning för fulla muggar och dom blev skitgoda! Gjorde kanske 20 st för sen var smeten slut eftersom systra min ville ha litegrann. Diskade, plockade undan och har suttit i soffan med pappa & tittat på tv sedan dess, vi tittade på något med maffia. Tycker det är hemskt att man kan göra vad som helst för att komma med i ett gäng, hade nog aldrig kunnat skada någon annan pga det.

Meningen var att jag skulle duscha ikväll men har inte orken nu. Trivs så bra i soffan, alldeles för bra kanske! Jag får se hur det blir när kvällen blir senare. Som det ser ut nu ska jag upp klockan 7 imorgonbitti för att duscha men om jag nu orkar det ikväll så slipper jag det! Halv nio ska jag iallafall senast på skolan, skönt med lite sovmorgon eller inte! Morgondagen är praktik och sen mys med älskling förhoppningsvis annars blir det bara enkelt fredagsmys med familjen!
Ska inte tråka ut er längre för jag tycker min blogg numera suger. Har inget roligt att skriva om men tänker inte ta bort den för de är rätt skönt att skriva av sig :*
Ska lägga in en diss & hiss lista snart, i think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0