Sapmi 3 år

Som jag skrev så är min morbror, Jürgen och Sapmi också här idag. Vi har passat lilla Sapmi här hela dagen för de skulle till IKEA och Väla. Klart mamma och Jessica ställer upp då för jag har inte vatt hemma och inte vetat om det heller men nog med bortförklaringar.
Idag fick vi kycklingsallad till middag och det var ingen vidare sucse för min del. Är inte vidare pigg och har världens huvudvärk som jag verkligen inte orkar med just idag. Jag åt fyra kycklingbitar, två gurkbitar och tre salladsblad typ & sen fick det vara nog så jag tog en tallrik cornflakes med mjölk. Gud vad det är gott. Kan leva på det känns det som, men får akta mig annars tröttnar jag kanske på det & det vore inte okej.
Till efterrätt blir det kladdkaka, like yesterday. Men anledningen till detta är att lilla Sapmi fyller hela 3 år den 29 februari och den dagen finns inte i år så det blir den 1 mars & då är dom inte i Sverige. Så det får firas idag.
Här kommer en bild på våran födelsedagsgris ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0