Rise and shine my engel..

Gooodmorgon era sömntuter.
Ni är bärgis inte uppe nu. Klockan är inte tillräckligt mycket för att dagens ungdomar skulle vaknat och gått upp redan. Eftersom planerna ändrades sent igår blev det som så att jag käkar frulle, duschar och gör ve mig hos min älskling istället så på så sätt fick jag sovmorgon. Slapp gå upp klockan 8.
Just det, får inte glömma att ta med mig vår kladdkaka och grädde. Vi ska ju fika och sånt mysigt. Härligt och gott. Men nu ska jag ta på mig mjukis byxor och en myströja och göra mig redo för att promenera iväg.
Mina planer för dagen är att jag ska vara hos min älskling hela dagen och möjligen hela kvällen så det blir nog ingen bloggning under tiden för vill hellre spendera tiden med honom. Jag kan säkerligen blogga när jag kommer hem, kvittar nog hur mycket klockan är. Så det kan jag kanske göra. Vi får se.
Ha en bra måndag och jag finns som vanligt på min mobil.


En gammal bild från i somras. Saknar mina brillz. Dom blev snodda i somras. RIP!
Ni får förhoppningsvis en ny bild när jag kommer hem. Håller tummarna för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0